19 Ocak 2011 Çarşamba

yar saçlarınn lüle lüle trabzon-izmir arası uydu yayını sana güle güle..!!

                Şebnem Ferah'ın "bitti..sonunda bitti..zor oldu ama bitti.." diye uyuşturucu krizine girmişte ver o malı bana dercesine söylediği bir şarkısı vardı şu an onu söylemek ve akabinde kızıldereli dansı yapmak istiyorum..Monte Kristo sonunda mezun oldu.çok şükür ki ikimizden birisi kalp krizi geçirmedi.
             Nasılda iyi geliyo du sesi canım benimm:)) Kendimi ikinci kez mezun olmuş gibi hissettim valla kendi mezuniyetimde bile böyle sevindiğimi hatırlamıyorum çevremde ki herkes sevinç çığlıkları ve akabinde gözyaşları döküoken onu bunu arıyorlar sanki izmiri düşman işgalinden kurtarmışım gibi.Ben de gayet umursamaz bi vaziyette ne bu büyütüyorsunuz kii zaten biticekti diye gayett ukala genç pozüsyonunda..:/ Şimdi sevgilim bitiriyor okulunu ve ben bulutların üstünde gibi hissediyorum kendimi.İşte psikoloji biliminin kifayetsiz kaldığı an bu andır.
            Neyse süper bir yıldönümü hediyesi oldu gerçekten de artık 3-5 gün değil tüm zamanlarım Monteyle geçicek.Bidiğin gına gelmişti 3-5 günlük kaçamak görüşmelerden..!! Ben görmeden de severim biz birbirimizi sevdikten sonra mesafeler vız gelir bitaneeemm!! klişesi bi yere kadar yanii!! Görceksin,dokunucaksın,sevişiceksin,tekme tokat kavga ediceksin ilişki dediğin böyle yaşanır dimi..!! Ama kendimi çok takdir ettim 1 senedir telefon ve internet aracılığıyla kendime rağmen yürüttüm ya bu ilişkiyi helal olsun bana.Valla bak şimdi kendimi kutlamak için kredi kartımı öder ödemez ilk işim onu doldurmak olcak..:D 
         Hayatımdaki tek heyecan bu desem yeri yani.Evde klasik monoton hayatıma devam etmekteyim.Geçen gün ay dedim kızım cherry kendine gel sen böyle yaşayamazsın yat,kalk,nete gir,cv yolla,temizlik yap,yemek yap,diziymiş filmmiş izle dur,kitap oku,gazetelere bak ee nereye kadar yanii..Dedim sen üniversite okuyorsun açıkta olsaa dersaneyede gitmesen sonuçta nisan ayında fakülte bulabildiği en kazık soruları senin önüne kocca kazık olarak getiricek yersen yee yemezsen sen domal ben yediririm dicek.Gittim aldım yardımcı kitaplarımı zira fakültenin verdiği öküz ölüsü gibi kitaplarla olcak şey değil.Yardımcı kitaplarımı alır almaz da programımı yaptım.Her gece bir ünite bitirirsem tam zamanında konularım bitiyor soru çözmeye de bolca zamanım kalıyor yani işe başlasam bile yetiyor zaman.Aslında ben aldığım kararları pek uygulamam ama çok azimliyim bunu uygulucam.Dün bi an masada ölüp kalıcam sansam da ünitemi bitirdim.Ben yattığımda nerdeyse sabah olmak üzereydi.Bütün gün uyudum desem yeri.
         Günüm Monte Kristonun telefonuyla başladı.Uykumu açmak için mario oynuyordum facebooktan-tamam ben rahatsız biriyimm hastaneye yatmam lazım ama almıyorlar napiim- Yalnız bişey diim mi bu adamda verici filan var.Bana napıosun sen yeni mi kalktın yoksaa mario mu oynuosun facebooktan demez mi ohaaaaaaaa!!! dedim bir de ben anlasam bunun ne düşündüğünüü vallaaa gözlerim açık gitmicem.Adam benim sıçtığım boku biliyor ben onun bişeyini tahmin edemiyorum bir de ortalarda "hiiii biz birlikte olalı 1 yıl oldu düzgün bi ilişkim var biz çok aşığız" diye sevgilisi olmayanlara hava atıyorum yazıklar olsun bana..!! 
       Allahtan pazartesi günü ingilizce kursum başlıyor iki insan görcem gerçi monte de geliyor ama allahtan sevgilim anlayışlıdır da mır mır etmezz ben o kadar yoldan geliyorumm sen kursa mı gidiyorsun diye:D Dır dırcı erkekten nefret ettiğim kadar da nefret ettiğim pek az şey vardır heralde.Ne o öyle karı gibi.Erkek dediğin ağır olur dır dır etmez.böyle erkekler hep bana potansiyel ibne gibi gelir.Bunlar küçükken hep annelerinin dizlerinin dibindedirler.Altın günlerinin vazgeçilmez elemanıdır hamama bile gitmişlerdir allah bilir.Aile yapıları da aygır gibi bir anne,teyze,anane ekibi paso yemek yiyip dedikodu yapan ve kocalarından,evlerinden,komşusundan şikayet eden tiplerdir.Birde bamya kadar pipisi olan çocuğa orkit,ağda filan aldırırlar yanlarında da ağda yapar bunlar.O kadar kadınla büyüse en maço olabilitesi yüksek erkek çocuğu bile Bülent Abla olur çıkar yani.Böyle aileler yok olmalı bence ya da  erkek çocuk doğurmasınlar.Doğanları da devşirme gibi küçük yaşta alıp Kadir İnanırın yanına staja verelim.Yoksa benim taş gibi kızlarım sevişecek erkek bulamıcaklar.Mazallah yavrularımm ani bi kararlar lezzocann olmasınlar sonraa.. amanınnnnnn!!
        Ay artıkk sevgilim gelse de fasıla gitsekkk içip içip sarhoş olmak istiyorum İzmir sokaklarını alt üst etmek istiyorumm..:DDD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder