14 Ocak 2011 Cuma

hanımefendi çizgimden ani bir şekilde küçük emrah moduma geçebilecek kadar sürtük bi insanım!!

             Uzun bir zamandır tencere dibin kara seninki benden kara modumda takılıoken..bu sabah işlevsel telefonumun(tek marifeti de bu zaten) mesaj geldiğinde çalan o iğrençç melodisi o mesajı ben okuyana kadar susmazz iyi ki bu sabah ta öyle oldu.Ay dedim bakayım da sussun lanet şey !! dedim bi baktım kuzenim balbadem den mesaj canımcımm bugün senia rıcaklar tam msj atıyorum kiii aradılar açtım bende en tatlıı sesimle efendim dedim."Alo ben A İnsan Kaynaklarından arıyorum ismim uyuşuk! başvurunuzu hemen değerlendiremedik yoğunluk sebebiyle çok özür dileriz.Eğer müsaitseniz bugün saat 14.00 te matematik ve ingilizce sınavı için bekliyoruz sizi." diyenn rahatsız edici derecede kibar bi beybii..!! Ki bu A Holding'te benim 15lik bebe olduğum günlerden berii hayalini kurduğum bi yerdirr dedim aynıı zeytin kavanozunun dışını ekmekle sıyırıpp yiyen kemal sunal karakteri gibiyim..başvuruya gittik iki sınav yaptılar ya artık ölsemde gam yemem internet başvurularını napıolarsa bicibicilerine mi sokuolar anlamadım ben.!!Tüm kötülüklerin anası alkol değill Torpildir masumiyetimizi kaybettik onun yüzünden.
          Giyindim bende şıkır şıkırr fazla resmi olmadım dergi kapaklarından fırlayan ilik gibi beybileri baktırmıcak normal erkekleri göz ucuylaa baktırıcak abazanların boşalmalarını sağlıcak kadar mini bir siyah elbisem var ki her durumlarda kurtarıcı meleğimmm.Monte Kristoyla yemeğe mi çıkıyorum hemen onu geçiriveriyorum üstüme,arkadaşın doğum günü mü hemen üstümde aynı siyah elbise.Yol tam bir işkence balık istifi bir otobüs allahtan ben oturuyorum ama gözümün içine bakan yaşlıları tınlamıyorum bile.Böyle durumlarda zamanaında borca giripte bu iğrenç evi aldığı için babama ne dualar ediyorum bir bilseniz kefeni bu dualar sayesinde yırtıo her seferinde eminim.Alsancak Garı'nın ordayken şöförün yanına gittim baktım gencecik bir bebe gidiceğim binayı sordum ikiz kuleler gibi olduğundan biliniyor.2 durak var inceğim yerde ve o mesafede adam bana ayak üstü yazdı.İçimden bok gibi para kazansanda otobüs bileti 0.90 tl olsa da ahahahaytttt şöför parçasıyla mı çıkarım ben ayoll triplerine girdimm benim halim daha vahim oysa ki diplomalı işsizim.klasik yanii..Ben hemen aynı moda bağlandım bu moda her sıkıştığımda giriyorum ve çok seviyorum kendimi.Normalde evlilikten sikim sikim kaçan ben,tanımadığı insanlara değil sevgilisini anlatmak sevgilim var demeyen ben iki dk da roman yazdımm monteyle biz evlenicez ama işsizlikten evlenemiyoruzzz çüşşşşşşş!! Devrede "Firdevs Hanım Gözyaşları" Bihter'de işe yaramadı ama ben de hep işe yarar gerçi Monte artık yemio ama neyse bi gün o gözyaşları yuvamı yıkçak neyse..Başladım işte "bu işsizlik birimiz iktisat mezunu birimiz mühendislik ayrı şehirlerdeyizz ama yok bulamıyoruz her an ayrılabilirizz evlenemiyoruzzz malesef , bir bilseniz nasıl zor" Şöförün tepki gayet net " inceğiniz durak burası inşallah olur(!)" Hahahahaaytttt aklımı seveyimm direk soğuttum kendimden bebeyii ahh istemem benimm monte Kristom var bi kere hıhh..!!
         Saat tam 13.59 da indiğim otobüsten ayağımdaki babetlere aldırmadan koşar adım tecavüze uğrama ihtimalime bile aldırmadan sokak aralarından holding binasına gittim yukarı çıktım ama ben o anda aşıktım zaten fulyacım gel dünyanın işini yapıcaksın ama para vermicez burdan çıkmıcaksın deselerr ohh misss millet gidince çıkar rakını iç bi güzel demlen ege denizine karşı..:D O derece mest bi haldesin.neyse gittim telefondaki sesin sahibini buldum çokta zor olmadı zaten.Benden bir özürler bir özürler içimden lan kaşarr torpilim var diye böylesin biliyorumm kandıramazsın beni.Başvuru formumu doldurdum güzelce.İngizlice testinde sıçıcağımı bildiğim için kursum başlıcak diye not ta alıyorum.Daha sonra genel yetenek testini aldım matematik bilgilerimm 5 yıl geride olsalarda yardımı oldu sözel bölüm okumucan abi sonra böyle oluyor.Denizcilik firmasıyla havuz probleminin çok alakası varmış gibi soruyor bana aklıma cem yılmaz geldii moral oldu bana.
           Ardından ingilizce testi için kızın yanına gidiyorum ve kız su veriyor bana çay kahve allahım  İK politikasına bakarmısınız.."TORPİLLLLL!!" Sonradan öğrendim o birinin kızıymış ve yeni girmiş işe mükemmele yakıun insan kaynakları(!) Kalem traşla kalemimi bile açtı yaniii kendimi fasülyeden nimetten bişey sandım bildiğin.Başladım ingilizce testine ne yaptığımdan bile çok emin değilim bazen hiç emin değilim.Hayatım boyunca doğru düzgün ingilizce mi gördüm sanki unutucam Desperate Housewives'tan ne kaptıysak işte..Ben bunlarla cebelleşirken kızın biri geldi bildiğin Yaşardan gelmişş hatun.Havasını atıyo yok uluslararası lojistik dersi denizcilik dersi almış yuvarlaya yuvarlaya konuşuyor.Şeytan diyo ki al o ağzı parçalaa..fısır fısır da bişiiler konuşuolar allah dedim bu kızın karşısında benim hiç şansım yok..:'( ne yapsamda ayağını kaydırsam diye düşünürken konuşmalara kulak kabarttım ve yaz stajı için olduğunu anlayınca bir ohh çektim yemin ederim ki.Bende ki tavur aynı şu oldu " amaaan stajersee kolay gider nasılsa..:p"
        Balbadem kızı öyle bir korkutmuş ki kız onu aramadan beni yollamadıı o derece yanii vallaa bizim ailenin kadınlarından korkulur.Ve böyle bi iş görüşmesi maceram geldi geçti.Herzaman ki gibi akrabalarımdan beni yerin dibine sokmak isteyenler olsa da gülümsüyorum..:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder