4 Ocak 2011 Salı

şaka



 Duygular seni arar vicdansız..şarkılar,martılar vicdansız kalbimden sizi imkansız beni bu hale atan vicdansız.. Umut mutlulukta gizli yarın aşk veya uçurum yaşlar göz yaşı dolu siz vicdansızsınız..

           


             Son zamanlarda mallığın sınırlarını zorluyorum..tüm gün yaptığım zorunlu işler..evi temizle,yemek yap,alışverişe çık..gibi sıkıcı gereksiz şeylerin dışında bilgisayarımdan dizi/film izlemek,internette salak salak takılıpp aptal aptall twitler atmak,puCCa okumak.vee kariyer nette ne kadar iş ilanı varsa başvurmak..:@ ne saçma yaşayan biriyim ben ya..!! Yazınca daha bir farkettim..!! Bak şimdii media playerda Yüksek Sadakatin katil ve maktül çalıo ahhhhhhhhh!!! çek hançerini ve son kez beni öldür allahımmm:S Aralıktan berii bin tane yere cv mi yolladım eleman aramayanlara bile nolurr beni işe alınn diyee cv mi yolliip özene bezene ön yazı yazdım..hattaa yetinmedim danışmanlık firmalarını arayıpp nolur benii işe alın vallaa para istemem diye yalvardığımı biliyorum ama sonuç ne mi?? bugün konak iletişim diye bi yerden aradılar daha görüşme için konuşmayı beceremeyen biriyle konuşma yaptım..F.Taylor ordan öyle bakma bana açım ulenn vee insan kaynaklarının birbirinden faydalı nimetleri beni doyurmuyor..!! El mahkum gidicez görüşmeyee aman stand filansa çalışmam zaten..
          Hanimişş benimm Europass sertifikam..hanimiş benimm sunumlarım projelerim..bir de kahve sizden fal bizden broşürü gibi dağıtılan iktisat fakültesi diplomam...Keynes gel de kurtar beniii !! Ne Keynes'i artık rüyalarıma bile girmiyo puşt heriff!! Ya A.Smith ahahahaayttt ne çabuk unuttunuz beni lann 4 yılımı verdim sizeee saçma salak teorilerinizi ezberlicem diye..adaletin bu mu dünya..!!
         Günlerimi böyle bom bokk geçirirken geçenlerde annemi özel bir kardiyoloji dal merkezine götürdüm tansiyonu yüksek diye.Ana bi baktım sekreterlerden biri benim ilkokul arkadaşımın ablası çıktı iyi oldu yıllardır görmüyordum.Kardeşi her ne kadar beni sırtımdan vurmuş olsa da kızınb ir günahı yok neticede.Kendisine zehir dicem..çünkü cherry ciğimm amma değişmişsinn tanıyamadım senii..!! böhöhöhhöööö o hatun beni en son gördüğünde 36 beden pantalon giyiyordum şimdii isee öküz gibiyimm koca karı reyonalrında takılıyorum..!! O an zehirin saçını başını yolasım geldiii amaa bu artıkk uyarıdan da ötee yüzüme çarpan acı bir gerçektii monte kristo abartmıyorduu hakikaten eskii taş bebek günlerime dönmem lazımdı bu yüzden zayıflatıcı çayımı 2 günde birden günde 3-4 bardağa çıkardım tuvaletten çıkamıyorum..!! Neyse doktor bizi aldı filan ben öldüm o an o nasıl ilik gibi bi çocuktur yahuu!! O an bu karıların doktor takıntısını anladım..Oracıkta kalp krizi geçiresim geldi.Sonradan dedim cherry kendinee gel senin yıllarca nolur karşıma çıksın diye dualar ettiğin bir kontun var hattaa senin kaprislerine dayanamayıp kıçına tekmeyi bastığında da moron gibii ağlamıştın durmadan..!! Düzeltene kadar nasıll bi tarafını çatlattığınn mükemmel ötesii bi sevgilin var..hem çok yakışıklııı!!! Sonra Monte'yi nasıl sevdiğimii anımsadım bi an ahh Montemm vahh Montemm diyeee böğürdümmm !! Tabii içimden..;) 
              Bu arada Monte'nin gelmesine sayılı günler kala heyecan doruktuu stress hat safhada bugün gene bir kriz atlatıldı..!! Allahım şu 20 günü ikimizden birisi kalp krizi geçirmeden atlatalım nolur bakk başka bişii istemicemm..Tamam sevgililer günü için beni Asansöre götürmesini istemiştim onu da istemiyorumm vallaa bakk hatırlamasa da olurr..canımm ona sarılmak istediğinde kıçını dönüp yatabilir de..!! Allahh inanasım gelmioo 20 gün sonraa Monte artık burdaaa gitmioo bi daha..artıkk kulağım telefone yapışmıcak kanser olma ihtimalimi azaltıyorum..!! Artık sevgilimm 24 saatlik mesafede değill 20 dk lık bi mesafede olcak..hihihhihiiii:DDDDD Ben ne kadar da özürlü bi insanım allahımm..!! bu kadar minik bişiiden nasıl da mutlu oluyorum..gelcekti zaten mal karıı neyine seviniosunn tek taş pırlanta almadıı kendine gell 15lik kaşarlar gibii triplere girme hemen..:D 
          Geçen gün vivavampir le buluştuk yalıda kahve içiyoruz..dedim lan inanabiliyor musun geçen yıl bu zamanlar monte ile başlasam mı başlamasam mı diyee senle konuşuyordum üç buçuk atıodum ya yürümezse onu kaybedemem diye..!! ilişki tarihçemi düşününce 7.ayı görmek genelde mucize olur bende..hep çürük elma verdiği için bana manav..!! ve şimdi 1seneyi deviriyoruz hem de hayatımın aşkıyla..dedim artıkk 1 sene olduysa evleniriz olur biter yanii vivavampir de geyiğini yaptı iyi dedim sana da malzeme çıktıı :D 
          Yarın sana yazmak için iyi malzeme çıkıcakk hadii görüşürüz madem..;)




         " BU AKŞAM BÜYÜDÜM ELLERİNDE FARKINDAYIM EN GÜZEL HEDİYEM ELLERİMDİ BAŞKA TEN BAŞKA YÜREK BAŞKA CAN BAŞKA DİLEK İSTEMEM ÖLÜMÜMDE ELLERİNDEN TÜM HAKLARIMI BİR BİR İÇİME SAKLADIM BİZE İNANMAYAN FALLARA BEN DE HİÇ İNANMADIM AKŞAMLAR AKŞAMLAR HEP AYNI DERTTEYİM MÜLTECİ RUHUM BEDENİMDE KENDİME MİSAFİRİM İSTER KANAT İSTER OYNA BENİM DEĞİL BU BEDEN GECENİN ŞAFAĞI KARANLIK BELLİ GİDİŞİNDEN"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder