4 Ağustos 2010 Çarşamba

yaz geceleri

Arkadaşlar şunu anladım ki evlenmek çok zor iş..amaa annene babana gidip te benim ciddi bir ilişkim var biz şartlar olgunlaşınca evlenicez demek çok daha zor iş..aslında söylemekte bişey yok sonrası fena..:S ilk olarak soru yağmuruna tutarlar sizi tabii yaşadıkları şoku atlattıktan sonra hele bir de benim gibi anti evlilik yanlısı bi insansanız bu şok onları baya bir oyalar.sonrasında anneniz "ay senin hiç bişeyin yok..artık iş bulda çalış çeyizini yap..bu çocuk ne zaman iş buluyor" repliklerine başlar..sonrası "yaptığın banaysa öğrendiğin kendine el oğlu toplamaz arkanı küçük hanım" replikleri ve türevleri sıralanıverir.baktılar siz mutfağa girmiyorsunuz onlarda sokarlar..:) birde buna sevgilinizin "şunu biliyor musun?" "ımm hayır bilmiyorum" "neeeeeeeeyyy nasıl bilmezsin yaaaa " şeklindeki yarı alaycı yarı kafanıza kaya atmak suretiyle ettiği laflar artık mutfağa gitme zamanınızın geldiğini hatırlatır size:) pazartesi günü bu mantıkla hareket ettim ve barbunya yaptımm:) annem bilmiyor ama kayınvalidemin tarifiyleee hepsi parmaklarını yedi :)) salı günü de patlıcanlı bir salata var egeliler bilirler onu yaptım o da kayınvalidemin tarifi:) monte kristo kontu'mun en sevdiği salatadır.ben de ayıp olmasın diye baka baka öğrendim:D babam tutturdu onu yap bana diye.hadi dedim yapalım..bilmeyenlere hemen tarifi veriyorum.tombalak patlıcanları közlüyorsunuz kabuklarını falan temizledikten sonra keskin bişr bıçak yardımızla patlıcanları kıyıyorsunuz okdr minik olcakki macun gibi bi kıvama gelcek.sonra domatesleri küp küp doğruyorsunuz kuru veya taze soğan biber maydonozuda minik minik doğradıktan sonra sıvı yağ ve limonu ekleyip karıştırıyorsunuz işte bu kadar..;) gene çok başarılıydım:) bugünse köfte yapasım geldi ızgara köfte ve patates püresi yaptım.normalde kendi yaptığım yemeği pek yiyemem sanırım kokusuyla doyuyorum ama bugün feci derecede yedim şimdide kuruldum emektar laptopumun başına churcillimi içiyorum (bu böyle mi yazılıyordu yaahuuu :S ) neyse işte tam keyif modumdayım.monte kristo kontu bütün gün arazideydi arayamadı şimdide kuzenini çocuklarını servmekten beni arayamamışşş..amaaaaaaannn kimin umrundaaa:))))) kendinize iyi davranın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder