2 Eylül 2010 Perşembe

2 eylül 2007 saat 9'u 5 geçe..

      Sen gideli tam 3 sene geçti.Tam senin istediğin gibi oldu herşey..3 gün yattın 4.gün seni toprağa verdik..herkes seni iyi andı zaten kötü bişey söyleyemez ki kimse sen yer yüzündeki bir melek gibiydin..şimdi göklerdesin bize bakıyorsun o güzel gözlerinle.senin istediğin gibi herkes hayatlarına devam etti her gün yapılan şeyler tekrarlandı tam üç yıl boyunca.ama hayatımız hep eksik kaldı artık kimsenin neşesi yok herkesi senin kokundan sesinden şevkatinden o güzel yemeklerinden mahrum ettin.ne acelen vardı ki sanki niye bu kadar acele ettin daha yapılacak çok şeyimiz vardı.mezuniyetlerimiz vardı.baş köşeye kurulup göğsünü kabartacağın "işte bu benim torunum ne de güzel olmuş melek gibi" diyebileceğin düğünlerimiz..hanii söz vermiştin bana bana sözünün arkasında durmayı sen öğretmedin mi şimdi bu yaptığın iş mi yani..sana en çok iytiyacım olan zamanlarda sen yoktun üstelik ben sana doyamadım ki hep sanki benimle olacaksın gibi hiç ölmeyeceksin gibi düşündüm hep.ölüm ve sen o kadar uzaktınız ki asla düşünemedim.bi gün bir mezar taşından ibaret olabileceğini asla düşünemedim affet beni.Belki sen de hiç düşünmedin.Bir tek o son gece hissettin mi sanki kal dedin bu gece burda kalın seni dinlemediğim için ilk kez kızdım kendime belkide o gece kalsaydım şu an benimleydin.
       Sanki gene bizim evin ordan buca dolmuşuna binicem ve o eski evin mavi demir kapısını çalıcam.halam açıcak kapıyı yukarı çıkıcam koşarak merdivenin başında beni karşılıcaksın ya da muhtemelen gene bişeylerle uğraşıyor olacaksın.sana sarılıcam öpücem yanaklarını kokunu içime çekicem.seni öyle sıkıcam ki sen "dur düşücez sıpa" diceksin.ben aldırmadan seni öpüp koklucam.hava güzelse fesleğen kokulu bahçemizde oturup çayımızı içicez.dedemin dedikodusu yapılıcak kafa kafaya verip öyle bir muhabbet edicez ki artık çenemiz ağrıycak.seni şebekliklerimle güldürücem sende saçımı okşucaksın.sana bakıcam içimde bir şeyler kopucak sanki.sonra bana o meşhur fasülyeyi yapıcaksın sırrını tüm yalvarmalarıma rağmen vermiceksin.ben patlayana kadar yicem.sen gene tatmin olmayıp şikayete başlıcaksın bişey yemiosun çok zayıfsın diye.sitemlerin ardı arkası kesilmicek çok çalışıosun hiç dikkat etmiosun kendine..sen gene mi hasta oldun bakiimmm..!!
         Babannecim artık tabağımı yarım bırakmıyorum sıyırıyorum bak..artık bir deri bir kemik te değilim..artık çok ta çalışmıyorum..yorulmuyorum artık inan kii artık hasta da olmuyorum zırt pırt..saçımı senin taradığın gibi tarıyorum..artık o sırrı buldum her hafta o fasülyeyi yapıyorum yanına da pilav oohh tadından yenmiyor..her gün zeytin çekirdeklerimi sayıyorum her gün biraz daha çok oluyorlar..artık zırt pırt ağlamıyorum da babanne artık çok daha güçlüyüm kimseye derdimi de anlatmıyorum çünkü sen haklıydın insanlar göründükleri gibi masum olmazlar herzaman benim yüzüme gülüp arkamdan kuyumu kazdılar..artık kimseye kırılamıyorum babanne artık canımı yakamıyor kolay kolay ayrılıklar artık kimse beni anlamıyor diye ağlamıyorum çünkü beni en iyi anlayan insan şimdi gözkyüzünde.bu diplomayı bile senin için istedim.hani derdin ya sen çok korunmasızsın senin her daim arkanda durabilecek eşinin olduğunu görsem gözlerim arkada kalmıcak.merak etme babanne ben onu da buldum artık gözüm kapalı elini tutabileceğim biri var üstelik beni çok seven.bu kadar sahteliğin arasında gerçek bir sevgi büyütüyoruz.bana sevginin ne demek olduğunu da sen öğrettin senin öğrettiğin herşey şimdi hayatımı daha anlamlı kılıyor babannem.artık bu oyun fazla uzadı çık ortaya lütfen uzun bir seyahate gitmiştim de şaka yaptım de sana küstüm kaçtım gittim de ama nolur uyandır beni bu kabustan hani küçükken de kabus görünce uyanır uyanmaz seni bulurdum yanımda terimi siler su içirirdin bana sonra sarılırdın hanii.gene sarıl bana ne kadar güvende olduğumu gör..seni nasıl özlediğimi ..sana nasıl ihtiyacım olduğunu..zaman herşeyin ilacı dediler inanmıyorum bu yalana artık zaman hiçbi acıyı hafifletmiyor benim içim hala alev alev hayır olamaz yanlışlık var benim babannem ölmemeli ..halaa şaka yaptığına inanıyorum içimden bir ses artık gelmicek dese de bazen bunlar bir rüyamış ta uyanmışım bitmiş herşey gibi geliyor ama yok değil hala o kabusu yaşıyorum işin kötüsü o kabus artık benim hayatım oldu..sensiz bir hayat ne kadar güzel ve anlamlıysa o kadar güzel ve anlamlı bir 3 yıl geçti ..huzur içinde uyu babannemm seni çok özledimm..:'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder